Více než 350 škod se již likvidátorům Kooperativy podařilo ukončit a klientům jsme vyplatili pojistné plnění v celkové výši skoro 9 milionů korun. K tomu klientům Kooperativa vyplatila řadu záloh na pojistné plnění. Po nahlášení škody mohou mít v zásadě klienti peníze do druhého dne.
Mohlo by vás zajímat: Zpráva o finanční stabilitě: Jak uspělo pojišťovnictví v zátěžových testech ČNB?
Pojišťovny považují ovšem za problematický aktuální přístup státu. „Je určitě dobře, že stát pomáhá, ale měl by pomoci každému stejně a nikoli krátit ty, kteří jsou pojištěni. Co se týče státní pomoci postiženým oblastem, vždy by mělo platit, že nesmí být znevýhodněn ten, kdo se pojistil a o svůj majetek se zodpovědně stará,“ zdůrazňuje generální ředitel Kooperativy Martin Diviš. Poskytnutí státní dotace je zároveň spojeno s povinností uzavřít pojištění nemovitosti, a to již ve fázi opravy, demolice či výstavby. V zásadě to znamená, že se žadatel prokáže buď stávající nebo novou pojistnou smlouvou. „Jsme připraveni to v tomto smyslu začít se zájemci okamžitě řešit,“ podotýká M. Diviš.
Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Luciano Cirinà
Kromě výplaty pojistného plnění se Kooperativa rozhodla pomoci sbírkou, do které přispívají zaměstnanci Kooperativy, naši výhradní obchodní zástupci i zaměstnanci dceřiných firem a jejich rodinní příslušníci. Zatím se podařilo shromáždit již přes 1,5 milionu Kč. Nadace pojišťovny Kooperativa pak připravila dar nejhůře postiženým obcím ve výši 1 milion Kč. Rozdělení této částky koordinují naši kolegové z Agentury jižní Morava ve spolupráci s vedením Jihomoravského kraje.
Komentáře
Přidat komentář