Kooperativa dominovala Zlaté koruně. TREND a FLEXI jsou produkty dvacetiletí


			Kooperativa dominovala Zlaté koruně. TREND a FLEXI jsou produkty dvacetiletí

V jubilejním dvacátém ročníku soutěže Zlatá koruna si Kooperativa připsala čtyři pódiová umístění. Zároveň se podnikatelským produktem dvacetiletí stalo pojištění pro podnikatele TREND, které v historii získalo 14 zlatých, tři stříbrné a jednu bronzovou korunu. Ocenění retailový produkt dvacetiletí pak získalo životní pojištění FLEXI, které se pyšní 11 zlatými a třemi stříbrnými korunami.

V hlavní soutěží Kooperativa získala zlatou korunu v kategorii neživotní pojištění, kde dominovalo Autopojištění NA MÍRU a zároveň i zlatou korunu v kategorii životní pojištění. Stříbrnou korunu si v letošním roce odnesl TREND v kategorii Pojištění pro podnikatele, bronzovou korunu ve stejné kategorii získalo Pojištění odpovědnosti za újmu v segmentu průmyslových rizik.


Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Besperát: V oblasti hybridů a elektroaut jsem očekával rychlejší vývoj


„Soutěž Zlatá koruna přináší skvělou příležitost porovnat produkty s konkurencí, a to ne na obchodním poli, ale z pohledu odborníků, kteří tvoří finanční akademii. To je pro nás velmi cenné a jsme rádi, že oceňované produkty jsou úspěšné i obchodně. Ostatně, potvrzují to i produkty dvacetiletí TREND a FLEXI. Jedná se o naše stěžejní produkty a patří i k nejoblíbenějším produktům u klientů,“ hodnotí výsledky člen představenstva Kooperativy Filip Král.  


Mohlo by vás zajímat: PwC: Zájem o top manažery zodpovědné za udržitelnost roste


Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od roku 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Nejlepší produkty vybírá Finanční akademie složená z téměř čtyř set finančních odborníků.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články