Kooperativa: Potvrzení o pojištění odpovědnosti v mobilu


			Kooperativa: Potvrzení o pojištění odpovědnosti v mobilu

Všem klientům, kteří si u Kooperativy sjednají cestovní pojištění, včetně pojištění odpovědnosti v zahraničí, nyní pojišťovna zahrne potvrzení o sjednaném pojištění odpovědnosti do elektronické kartičky v mobilu.

„Reagujeme tak na povinnost sjednat si při cestách do Itálie pojištění odpovědnosti a mít u sebe potvrzení o jeho sjednání pro případ kontroly. Klienti, kteří si kartičku nenainstalují do chytrého telefonu, samozřejmě potvrzení obdrží v tištěné podobě. Klientům, kteří si pojištění odpovědnosti sjednali před koncem roku 2021, jsme už potvrzení odeslali,“ představuje novinku Jana Konvalinová, vedoucí Odboru cestovního pojištění v Kooperativě.

Další novinkou pro letošní lyžařskou sezónu je, že Kooperativa bude z pojištění léčebných výloh v zahraničí nadstandardně hradit náklady související s léčením při onemocnění COVID i v červeně označených zemích. A to v rámci cest, které končí nejpozději 31. 3. 2020.


Mohlo by vás zajímat: Škody způsobené extrémy počasí překročily v roce 2021 hranici 105 mld. $


Může se stát, že turista bude muset v zahraničí zůstat v karanténě. To již není standardně hrazeno z pojištění léčebných výloh. Pro tyto případy si klienti mohou sjednat pojištění KARANTÉNA, které kryje nezbytné a přiměřené náklady na stravu, ubytování nebo náhradní dopravu do ČR v důsledku výskytu onemocnění COVID. Pojištění je možné sjednat s územní platností pro Evropu nebo celý svět a vztahuje se na pobyty do maximální délky 30 dní. Výjimkou jsou nejrizikovější země. „Úhrada nákladů související s léčením COVIDu nebo karanténou je vyloučena v těch zemích, do kterých MZV ČR zcela zakáže vstup kvůli mutacím onemocnění COVID,“ upozorňuje Jana Konvalinová.


Mohlo by vás zajímat: Jan Matoušek: Pojišťovny nejsou jen měšcem. Musí být i partnerem


Pro klid před cestou klientům doporučujeme sjednat si pojištění STORNO. Onemocnění COVIDem, stejně jako nařízená karanténa (s i bez pozitivity), totiž patří mezi oprávněné důvody, na jejímž základě lze uplatnit plnění z pojištění STORNO.

A jak by měli klienti v případě onemocnění COVID nebo nařízení karantény v zahraničí postupovat? V první řadě by měli kontaktovat asistenční službu, operátoři jim poradí, kam se obrátit. V případě nařízené karantény, pokud má sjednáno pojištění KARANTÉNA, klient uhradí náklady na místě a po příletu mu Kooperativa na základě originálů dokladů o úhradě za služby vyplatí pojistné plnění.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články