„Rybí polévka“, havraní pojištění i biely kvet. Allianz zveřejnila „perličky“ za tento rok


			„Rybí polévka“, havraní pojištění i biely kvet. Allianz zveřejnila „perličky“ za tento rok
22.12.2021 Tiskové zprávy, Škody

Každý den oznamují klienti Allianz nové pojistné události. A ačkoliv hlášení škod není nic humorného, občas se objeví  opravdové „perličky“. Ať jde o fotky tachometrů, místo kterých klienti omylem pošlou jinou fotku – například svých domácích mazlíčků, věcí na prodej, různých vtipů, ale i domácích úkolů nebo o komunikaci s operátory. O ty nejlepší záznamy se pojišťovna před koncem roku podělila.

Klient: Dobrý den, mám problém…

Operátor: Ano? Povídejte.

Klient: No, víte, já jsem si uvařil rybičky...

Operátor: Jak to myslíte?

Klient: Já mám doma akvárko a zkratoval mi motorek pro ohřev vody a teď mám místo akvárka rybí polévku. Bude se mi na to vztahovat pojištění?


Mohlo by vás zajímat: Pillow: Konec pokut za zapomenutou zelenou kartu. Stačí ji ukázat v mobilu


Operátorka: Jistě, stáhnu vám dané dokumenty a posílám. Na shledanou.

Klient: Díky moc.

Operátorka: *myslí si, že klient telefon už položil a začne si prozpěvovat* Biely kvet, darujem ti bielyyy kvet…

Klient: *směje se* No, to asi nemusíte, mně stačí ten dokument.


Mohlo by vás zajímat: Máte slovo: Více, či méně diagnóz v závažných nemocích


Klientka: Chci oznámit ukončení havraního pojištění.

Operátorka: Myslíte havarijního?


Mohlo by vás zajímat: Robert Kareš: Kde leží zásadní rozdíl v pohledu na pojišťování cizinců v ČR?


Operátor: Dobrý den, mohu vás poprosit o zaslání daného dokumentu?

Klient: Až bude správný čas, dostanete ho.


Mohlo by vás zajímat: 3Q 2021: Zurich hlásí novou produkci v ŽP +25 %. Talanx má čistý zisk +39 %


Operátorka: Dobrý den, jak vám mohu pomoci?

Klient: Chci oznámit škodu.

Operátorka: Jistě, jak ke škodě došlo?

Klient: Prostě bylo vidět ho*no a ne vozovka.


Mohlo by vás zajímat: Vladimír Přikryl: Argumenty proti obhajobě monopolu zdravotního pojištění cizinců


Klient: Dobrý den, posílám vám nafocený stav tachometru. Omlouvám se za dobu zaslání, bohužel jsem byl strašně líný člověk a dlouho mi trvalo, než jsem se k tomu dostal.


Mohlo by vás zajímat: PwC: Nástup elektromobilů táhne Čína, prodeje v Evropě o polovinu vyšší než loni


Klient: Prosím o zrušení pojistky, nestačil jsem se ani svézt a vzala si to známá.


Mohlo by vás zajímat: Zamyšlení Václava Klause: Zastavme hrozbu povinného očkovacího experimentu


Klient: Nikdy jsem nebyl majitelem vozu BMW a je to vaše chyba.


Mohlo by vás zajímat: Investice do InsurTechu překročily letos už hranici 10 miliard dolarů


Klientka: Dobrý den, prosím o radu – nové vozidlo bylo při registraci zařazeno ne jako čtyřkolka, ale jako traktor.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články