V rámci strategického zaměření na potřeby a přání klientů bylo cílem inovace webového hlášení zjednodušit požadavky na zákazníka a zvýšit jeho komfort v situaci, kdy utrpěl škodu a očekává od své pojišťovny, že urychleně splní závazek daný smlouvou.
Začátkem února bylo komplexní řešení škod UNIQA nasazeno do provozu. Doba potřebná k nahlášení škody se zkrátila na několik desítek sekund až maximálně několik minut. Zákazník nemusí ani znát číslo smlouvy nebo všechny parametry. Stačí zadat několik základních údajů a systém už jeho i předmět pojištění identifikuje z databáze sám. Registrovat škody lze jak z privátních, tak korporátních pojistných smluv jakéhokoli druhu. Zákazník okamžitě získá číslo škody a pokyny, jakou dokumentaci je potřeba k vyřízení elektronicky přes webové hlášení dodat. Automatický proces přidělí případ rovnou příslušnému likvidátorovi bez mezikroků, takže jakmile klient hlášení odklikne, ihned se objeví na monitoru pověřeného pracovníka UNIQA.
Mohlo by vás zajímat: Vladimír Přikryl: Změna zdanění rezerv byla diskutována od přijetí SII!
Systém navíc respektuje parametry sjednané smlouvy a podle toho navrhuje zákazníkovi vhodné a přiměřené řešení vzniklé situace. Má-li například sjednané tzv. značkové pojištění vozu, ihned mu nabídne opravu v nejbližším značkovém servisu. U běžných plechových škod na autě z havarijního pojištění může zákazník využít služby expresního samoobslužného vyřízení. Zadá si konkrétní poškození auta do speciální aplikace a ta podle definovaných kritérií spočítá pojistné plnění. Pokud zákazník tuto částku akceptuje, peníze okamžitě putují na jeho účet. Podobná forma vyřízení bude postupně doplňována i u majetkových škod.
Systém škod UNIQA je jeden z prvních na trhu, kdy je zákazníkovi umožněna přes web kompletní registrace, vyřízení i výplata odškodnění v několika navazujících krocích v reálném čase. Zkrátila se tak doba nutná k vyřešení škody z jednoho až několika dnů na několik minut až maximálně hodin. Webové hlášení škod i související aplikace jsou dostupné 24 hodin denně a respektují tak časové možnosti každého klienta. Jsou vytvořeny v responzivním designu: umožňují přístup i z tabletů nebo mobilů.
Komentáře
Přidat komentář