Tomáš Síkora: AČPM kultivuje trh a vytváří standardy chování vůči spotřebitelům


			Tomáš Síkora: AČPM kultivuje trh a vytváří standardy chování vůči spotřebitelům

Asociace českých pojišťovacích makléřů si připomíná 25 let od okamžiku, kdy zahájila svoji činnost. Jak její roli na pojistném trhu vnímá CEO společnosti CreaSoft Tomáš Síkora?

Asociace českých pojišťovacích makléřů bezesporu představuje na českém pojišťovacím a zprostředkovatelském trhu zásadní subjekt, a to jak ve vztahu ke státní správě, pojišťovacímu trhu a v neposlední řadě i ke klientům. 

Spojení většiny pojišťovacích makléřů v jednu organizaci dává možnost účinně prosazovat zájmy vůči legislativním návrhům, kultivovat trh, vytvářet standardy chování vůči spotřebitelům a šířit podstatu a význam práce makléřů.

Za svého působení v pozici výkonného ředitele České asociaci pojišťoven jsem měl možnost poznat AČPM jako férového, erudovaného a důsledného partnera, který za každé situace prosazoval práva a zájmy makléřů. Setkávali jsme se u různých projektů produktového nebo technického charakteru, spolupracovali jsme na přípravě vzdělávacích programů, konferencí a anket.


Mohlo by vás zajímat: Dominik Štros: AČPM je ochránkyně pověsti a práv makléřského oboru


Vnímám i náročnou úlohu AČPM, kterou má ve vytváření pozitivního mediálního obrazu a obhajování prestiže profese pojišťovacího makléře. Vím, že etická kultivace podnikatelského prostředí makléřského oboru a jeho dlouhodobá udržitelnost tvoří významnou část jejích aktivit.

I dnes mám nadále možnost spolupracovat s jednotlivými členy AČPM na modernizaci a digitalizaci jejich interních i obchodních procesů a sleduji, jak implementují nové legislativní požadavky, zefektivňují práci svých obchodníků a usilují o maximální  kvalitu poskytnutých služeb pro své klienty.

Přeji do další etapy  existence AČPM  i jejím členům především stabilní legislativní prostředí a rostoucí respekt zákazníků i státní správy k jejich náročné a hodnotné činnosti.

Tomáš Síkora
CEO společnosti CreaSoft

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články