Více než tři čtvrtiny oslovených si ani neumí představit, že by v následujících dvou letech využily nějakou vymoženost InsurTechu. To ukázala studie Německého ústavu kvality služeb (DISQ). A čísla dokazují, že se výzkum nezaměřil jen na konzervativce, ignoranty a internetové morouse.
Téměř polovina dotázaných využívá on-line nabídky svých pojišťoven, například aby sjednali smlouvu digitálně. Nicméně o InsurTech slyšelo někdy v minulosti jen 28 % respondentů a jen 2,5 % respondentů také nějaké digitální řešení vyzkoušelo na vlastní kůži…
Mohlo by vás zajímat: Auxilia zvyšuje rezervy s ohledem na emisní skandál VW
„Je ohromující, že přes boom startupů v oblasti digitálních pojistných řešení jsou konzumenty InsurTechové inovace jen tak málo vnímány, natož dokonce využívány. Přitom mnohé etablované pojišťovny tento potenciál rozpoznaly a vstoupily do něj – můžeme sledovat četné kooperace tradičních pojistitelů a firem ve sféře InsurTech. V krátkodobém až střednědobém horizontu budou moci klienti mnohem více využívat digitálních vymožeností,“ komentoval překvapivé závěry Markus Hamer, ředitel DISQ.
V rámci studie „Pojišťovna roku 2018“ odpovídalo 5 072 respondentů retailových zákazníků pojišťovny.
Komentáře
Přidat komentář