Asistence Kooperativy vloni pomohla téměř 70 tisícům klientů


			Asistence Kooperativy vloni pomohla téměř 70 tisícům klientů
4.3.2020 Tiskové zprávy

Počet asistenčních zásahů každoročně narůstá. Společnost GLOBAL ASSISTANCE a. s., která poskytuje asistenci několika českým pojišťovnám, zaznamenala vloni 14% nárůst oproti roku 2018. Nejčastěji vyjíždí asistence v letním, dovolenkovém období, a pak v zimě. Zajímavým údajem je také průměrná dojezdová vzdálenost odtahového speciálu 15,3 km k zásahu, což svědčí o široké síti zásahových vozidel, která zároveň zkracuje čekací dobu klientů.     

„Naším největším partnerem je pojišťovna Kooperativa. V loňském roce jsme pro jejich klienty realizovali celkem 69 394 zásahů, hlavně u pojištění vozidel. Například v zahraničí se jednalo o 4731 odtahů, v 2865 případech jsme poškozené vozidlo vezli zpět do ČR. V rámci pojištění majetku jsme zasahovali v 3778 případech.  A rozhodně musíme zmínit i 26 vzletů našeho leteckého speciálu pro převoz vážně zraněných klientů nebo 86 převozů klientů ze zahraničí do ČR naším sanitním vozem,“ popisuje asistenční zásahy pro klienty Kooperativy Marek Jaroš, generální ředitel GLOBAL ASSISTANCE a. s.


Mohlo by vás zajímat: Nadnárodní podniky jsou v české ekonomice nepostradatelnými hráči


Asistenční služby většina pojišťoven nabízí hlavně u havarijního pojištění nebo povinného ručení. V poslední době se rozšiřují také do oblasti pojištění domácností, nemovitostí, ale i cestovního pojištění. „Klientům v pojištění motorových vozidel pomůžeme nejen u nehody, poruchy, ale také v případě, že například potřebují vyprostit z příkopu či natankují špatné palivo. Naše asistenční služba má první zkušenosti i se zásahy u elektrických vozidel. V případě nenadálé havárie v domácnosti pak klientům zajistíme služby řemeslníků jako je elektrikář, instalatér, plynař, topenář, sklenář, zámečník ale také případné IT konzultace,“ vypočítává šíři služeb Jiří Cita, ředitel Centra Likvidace pojistných událostí v pojišťovně Kooperativa

Nejčastěji volali klienti Kooperativy asistenci k poruše vozidla, tyto zásahy vloni představovaly téměř 80 % výjezdů. „V téměř polovině zásahů naše asistence řešila poruchy motoru, pak poškozené pneumatiky, problémy se spojkou nebo automatickým startem vozidla. A třeba 578 klientů volalo asistenci, když natankovali nesprávné palivo, 155 klientům palivo došlo a využili asistenci k jeho dovozu,“ představuje problémy motoristů Jiří Cita.   


Mohlo by vás zajímat: Koronavirus: Možné dopady na světové hospodářství a pojišťovnictví


„Nejvytíženější jsme byli vloni v červenci. Pomáhali jsme klientům Kooperativy v 6 905 případech a naši koordinátoři asistenčního centra zvedali telefony v průměru do 11 vteřin. Současně jsme dosáhli skvělé spokojenosti, měřené metodou NPS (Net Promoter Score). Celkem 82,7 % dotázaných klientů by doporučilo GLOBAL ASSISTANCE svým známým na základě zkušenosti s naší pomocí a komunikací v nouzi. Na tyto ukazatele kvality jsme velmi hrdí,“ upozorňuje na nejnáročnější období roku Marek Jaroš.

Bohužel, v případě nehody klienti ještě stoprocentně nevyužívají asistenčních služeb své pojišťovny. Ale i toto se zlepšuje, díky projektu Linka pomoci řidičům 1224. Na čísle 1224 operátoři klienty přepojí na asistenční službu jejich pojišťovny. Například GLOBAL ASSISTANCE zaznamenala v loňském roce 12% nárůst hovorů přepojených z linky 1224.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články