„Chatbot LEO představuje důkaz, jak zásadně a rychle se call centra proměňují a reagují na aktuální trendy. Chatbot je vlajkovou lodí našich inovací v klientském centru a čeká ho další významný rozvoj. Ostatně oblast inovací je pro nás zásadním tématem i pro další roky, věnujeme jí velkou pozornost i nemalé finanční prostředky,“ komentuje výsledky Jiří Doubravský, provozní ředitel Generali České pojišťovny, který rozvoj technologických inovací osobně řídí.
Mohlo by vás zajímat: Je promlčení fér?
Chatbot LEO od loňského roku pomáhá s vyřizováním více než 65 tisíc chatů, které call centrum Generali České pojišťovny ročně vyřídí. Chatbot je přitom „živou“ technologií, která se stále zdokonaluje. Jeho výkony a učení se v čase zlepšují, kromě technologií s tím pomáhají i specializovaní trenéři, jejichž dosavadní praxe nesouvisí přímo s pojišťovnictvím. To výrazně přispívá k tomu, že chatbot bude v budoucnu odpovídat srozumitelně i těm, kteří se denně nepohybují ve světě pojišťovnictví a jeho procesech.
V nové kategorii Osobnost pak 2. místo získala Veronika Kašpříková, senior operátorka call centra Generali České pojišťovny. Na stříbrné pozici se umístila díky svému mimořádnému přístupu. A to jak v oblasti kariérního vývoje, tak ochotě předávat své znalosti a dovednosti nováčkům, a v neposlední řadě za citlivý a mimořádně empatický přístup ke klientům i jejich potřebám.
Mohlo by vás zajímat: Kontrola klientů finančních institucí v boji proti praní špinavých peněz
Dovednosti chatbota LEO
Ty nejčastější dotazy s tazateli řeší chatbot LEO, na což jsou v počátku konverzace jasně upozorněni. Konkrétně umělá inteligence pomáhá s touto agendou:
- přihlášení do klientské zóny,
- jak a co do pojišťovny poslat,
- odheslování e-mailů v klientské korespondenci,
- sjednání pojištění,
- jak nahlásit pojistnou událost,
- informace o účtech pro platbu pojistného.
Na využití chatbota odkazuje i infolinka. Lidé místo čekání na spojení s operátorem mohou využít chat.
Soutěž Czech Contact Center Award
Soutěž Czech Contact Center Award vznikla na podzim 2014. Umožňuje kontaktním centrům a jejich týmům porovnat mezi sebou svoje projekty z oblasti hlasové komunikace se zákazníky (příchozích i odchozích hovorů), poštovní a elektronické komunikace, mobilní komunikace a sociálních médií. Klade důraz zejména na kvalitu práce a inovativní nápady. Soutěž je otevřená všem kontaktním centrům, tedy komerčním, interním i smíšeným, která splní požadavky dané propozicemi a řádně přihlásí soutěžní projekty.
Komentáře
Přidat komentář