Slavia poskytuje specializovanou asistenci. Pomůže počítačům, psychice i zádům


			Slavia poskytuje specializovanou asistenci. Pomůže počítačům, psychice i zádům

Častější pobyt v online prostředí a vyšší stres – to jsou daně za život s covidem v zádech. Jak na to reaguje pojišťovnictví? Slavia pojišťovna rozšířila svůj servis pro klienty, kteří mají sjednané pojištění stavby, domácnosti nebo odpovědnosti a všem poskytuje v rámci pojištění zdarma IT a elektro asistenční službu. V době home office je spolehlivá IT technika podmínkou a často dokonce předpokladem pro práci z domova. A pokud se něco pokazí, klientům Slavie stačí pouze zavolat IT operátora, který jeho problém vyřeší. Pojišťovna ale nemyslí pouze na stroje. Automatickou součástí nového pojištění úrazu a nemoci PRO Zdraví je totiž právě v této době velmi často využívaná služba Asistenta pro zdravý život, která poskytuje služby antistresových koučů nebo fyzioterapeutů.

IT a elektro asistenci využívají klienti prostřednictvím Komunikačního centra, kde jim od pondělí do pátku v době od 9 do 19 hodin poradí operátoři se specializací na problémy IT. Stačí vytočit číslo 255 790 263. Operátor volajícímu buď rovnou poradí na dálku anebo mu zajistí vhodný servis podle jeho bydliště.


Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Alena Macková


„Operátoři jsou přístupní jakékoliv variantě, která lidem vyhovuje,“ vysvětluje produktový ředitel Slavia pojišťovny Ladislav Bělina. „Telefonující jim proto mohou poslat fotky e-mailem, mohou se spojit prostřednictvím videohovoru přes WhatsApp, nebo využít vzdáleného připojení na plochu klientova počítače a podobně,“ dodává Bělina.

Tato asistence se neomezuje pouze na novou IT techniku, ale týká se i některých domácích spotřebičů. Obsahuje telefonickou podporu a poradenství, možnost konzultace, ale také zprostředkování servisu k výpočetní technice, mobilním telefonům nebo spotřební elektronice.


Mohlo by vás zajímat: Jiřina Nepalová: Přínos pojišťovacího makléře pro klienta významně roste


Škála pomoci je velmi pestrá. Slavia pojišťovna díky této asistenci nedávno např. pomohla při instalaci paní učitelce, která zrovna vyučovala své žáky online, jiným klientům zase dokázala zapojit set-top box nebo připojit původně nefunkční hard disk k televizoru. Běžné zásahy se bez problémů vejdou do dvouhodinového limitu a pokud se při větší „IT kalamitě“, jakou je třeba ztráta dat, musí počítač opravovat déle, přijde asistence vhod jako vítaná záplata na podstatnou část nákladů.

Světlo na konci tunelu, které už několikrát v rámci covidových vln vykouklo a vzápětí zase zmizelo, se podepisuje i na zdraví mnoha lidí. Při zhoršeném psychickém stavu můžete v rámci asistence, která je součástí pojištění úrazu a nemoci PRO Zdraví, využít služby, zahrnující antistresového kouče, fyzioterapeutické poradenství, pohybového či výživového poradce a podobně.

Obě asistence jsou součástí jak majetkového, tak i úrazového pojištění a pojištění závažných nemocí.

Bližší informace získáte ZDE

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články