Podle německých makléřů dřímá největší potenciál v generaci Y


			Podle německých makléřů dřímá největší potenciál v generaci Y
23.9.2021 Zahraničí

Jaké věkové skupiny jsou pro makléřské společnosti obzvláště zajímavé? Touto otázkou se zabýval v anketě německý startup mobilversichert. A dospěl k závěru, že nejslibnější obchodní potenciál skýtá digitální generace Y, čili mileniálové. Německá společnost mobilversichert se sídlem v Mnichově se specializuje na porovnání nabídek na trhu pro makléře prostřednictvím všestranné platformy. Anketu provedla letos v květnu ve spolupráci s AssCompact.

O potenciálu generace Y, tedy lidí narozených v posledních dvou desetiletích 20. století, je přesvědčeno asi 67 % respondentů z ankety. Za mileniály se umístila podle šancí na dobré obchody o něco starší generace X, tedy ročníky narození 1965 až 1980. Této skupině věřilo v anketě 54 % oslovených makléřů. Generace Z (narození mezi 1992 až 2012) má zastánce u 47 % dotázaných. Nejmenší potenciál má aktuálně skupina „babyboomers“ (poválečná generace do roku 1964), a sice u 34 % respondentů.


Mohlo by vás zajímat: 2Q 2021: MetLife vykázal čistý zisk 3,4 mld. $. Prudential Financial 2,2 mld. $


Podle analýzy je ovšem velmi málo možností v těchto cílových skupinách najít nové klienty. 65 % dotázaných makléřů nemá pocit, že by už byl obchodní potenciál u stávajícího kmene zákazníků vyčerpán (odpovídali „nikoli, v žádném případě“, popřípadě „spíše nikoli“). Naproti tomu 21 % oslovených makléřů věří, že právě tyto možnosti už využívají, zatímco 14 % respondentů se nedokázalo rozhodnout.

Necelá třetina (31 %) se zaměřuje na získání nových klientů a staví na nich svůj hlavní výkon. Opačně smýšlí necelá polovina respondentů (46 %), kteří jsou přesvědčeni, že jejich klienti ve kmeni skýtají největší šanci na uskutečnění dalších obchodů.


Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Pavel Nepala


Pokud se podíváme na šance optikou produktů, vidí oslovení makléři největší obchodní potenciál v univerzálních odvětvích. 7 z 10 respondentů věří nejvíce majetkovému, odpovědnostnímu a úrazovému pojištění, méně však pojištění aut (4 z 10). 6 z 10 oslovených sází hlavně na pojištění odpovědnosti pro podniky nebo profese. Pojištění pro živnostníky a SME má zastánce u 58 % respondentů. Životní pojištění je atraktivní pro 28 % a soukromé zdravotní připojištění pro 32 % oslovených makléřů.


Mohlo by vás zajímat: 2Q 2021: MetLife vykázal čistý zisk 3,4 mld. $. Prudential Financial 2,2 mld. $


„Makléři dobře vědí o potenciálu, který jim dříme ve kmeni. Ale často jim chybí digitální nástroj, aby mohli tyto kontakty efektivně využít a nabídnout nové vhodné krytí,“ poznamenal Mario Herz, šéf společnosti mobilversichert.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články