Mobilita budoucnosti jediným kliknutím
„Vyberte si auto online několika kliky na www.vivelacar.com, zvolte kilometrový paušál a sjednejte si předplatné za uvedenou pevnou měsíční cenu. Požadované vozidlo si následně můžete vyzvednout u prodejce a po uplynutí předplaceného období jej dovezete zpět. V měsíčním předplatném jsou zahrnuté všechny náklady kromě pohonných hmot.“
„Přesvědčila nás tato jednoduchá a přehledná možnost užívat si mobilitu. Nemuset už vlastnit auto, současně však být mobilní, když je třeba, zcela naplňuje myšlenku „sdílené ekonomiky“. A ještě k tomu vše digitálně a bez rizika pro zákazníka, bez nutnosti uzavírat smlouvy anebo chodit po úřadech. Navíc se nemusíte starat ani o údržbu. To vše přesně v duchu současnosti, který si žádá nebyrokratická řešení mobility“, vysvětluje Elisabeth Stadler, generální ředitelka koncernu Vienna Insurance Group.
Mohlo by vás zajímat: Vladimír Přikryl: Změna zdanění rezerv byla diskutována od přijetí SII!
Pomoc při vstupu do elektromobility
Cílovými skupinami modelu ViveLaCar jsou například experti, kteří chtějí být mobilní během své práce v rámci projektu na určeném místě, anebo podnikatelé, kteří si mohou pružně rozšiřovat svůj vozový park podle stavu objednávek. Cíleně jsou oslovováni i mladí lidé, kteří si plánují rodinu a budují kariéru.
Uvedená cílová skupina nemá v této životní etapě velký zájem o dlouhodobou vázanost a povinnosti spojené s automobilem. VIG a ViveLaCar vnímají předplatitelskou platformu jako vstupenku do světa elektromobility. „Analýza vývojových trendů nám ukázala, že téměř každý druhý má zájem vyzkoušet si elektromobil po delší dobu v běžném životě. Lidé chtějí zjistit, zda tento druh pohonu odpovídá jejich očekáváním dříve, než se případně rozhodnou ke koupi. Naše inovativní automobilové předplatné umožňuje otestovat elektromobily jednoduše a bez rizika“, uvádí Mathias R. Albert, zakladatel a CEO stuttgartského startupu ViveLaCar.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Kdyby se takhle chovaly pojišťovny II…
V nabídce jsou maximálně dvouletá vozidla
Auta jsou koncovým zákazníkům nabízena prostřednictvím prodejců. Podle potřeby a skladových zásob nabízejí zapojení prodejci modely z řad předváděcích, jen krátkodobě přihlášených nebo méně než dva roky starých vozidel. Auto zůstává ve vlastnictví prodejce, který díky předplatnému dokáže snižovat dlouhé prostoje nových modelů. O záruční a průběžný servis se rovněž starají přímo prodejci.
Expanze do Rakouska a Švýcarska
ViveLaCar je na trhu v Německu od jara 2019 a aktuálně prostřednictvím internetu nabízí více než 200 různých modelů přibližně 20 značek na více než 300 stanovištích v Německu. 70 % předplatitelů využívá předplatné automobilu déle než šest měsíců. Za účelem plánované expanze do Rakouska a Švýcarska už byla založena dceřiná společnost ViveLaCar Wien GmbH, v roce 2020 má být online platforma rozšířena na celý región něměckojazyčných zemí (Německo, Rakousko a Švýcarsko).
Komentáře
Přidat komentář