Vienna Insurance Group vstupuje do startupu ViveLaCar


			Vienna Insurance Group vstupuje do startupu ViveLaCar
28.2.2020 Zahraničí

Vienna Insurance Group (VIG) získává zhruba 20procentní podíl na německém startupu ViveLaCar GmbH se sídlem ve Stuttgartu. Tento mladý mobility startup je zaměřený na cílové skupiny, které chtějí být po určité období co nejjednodušeji mobilní. Vozidlo si mohou za pevnou měsíční cenu předplatit online přímo u smluvního prodejce. Koncern VIG podporuje svoji účastí expanzi společnosti ViveLaCar do Rakouska a Švýcarska, která je plánovaná na jaro 2020.

Mobilita budoucnosti jediným kliknutím

„Vyberte si auto online několika kliky na www.vivelacar.com, zvolte kilometrový paušál a sjednejte si předplatné za uvedenou pevnou měsíční cenu. Požadované vozidlo si následně můžete vyzvednout u prodejce a po uplynutí předplaceného období jej dovezete zpět. V měsíčním předplatném jsou zahrnuté všechny náklady kromě pohonných hmot.“

Přesvědčila nás tato jednoduchá a přehledná možnost užívat si mobilitu. Nemuset už vlastnit auto, současně však být mobilní, když je třeba, zcela naplňuje myšlenku „sdílené ekonomiky“. A ještě k tomu vše digitálně a bez rizika pro zákazníka, bez nutnosti uzavírat smlouvy anebo chodit po úřadech. Navíc se nemusíte starat ani o údržbu. To vše přesně v duchu současnosti, který si žádá nebyrokratická řešení mobility“, vysvětluje Elisabeth Stadler, generální ředitelka koncernu Vienna Insurance Group.


Mohlo by vás zajímat: Vladimír Přikryl: Změna zdanění rezerv byla diskutována od přijetí SII!


Pomoc při vstupu do elektromobility

Cílovými skupinami modelu ViveLaCar jsou například experti, kteří chtějí být mobilní během své práce v rámci projektu na určeném místě, anebo podnikatelé, kteří si mohou pružně rozšiřovat svůj vozový park podle stavu objednávek. Cíleně jsou oslovováni i mladí lidé, kteří si plánují rodinu a budují kariéru.

Uvedená cílová skupina nemá v této životní etapě velký zájem o dlouhodobou vázanost a povinnosti spojené s automobilem. VIG a ViveLaCar vnímají předplatitelskou platformu jako vstupenku do světa elektromobility. „Analýza vývojových trendů nám ukázala, že téměř každý druhý má zájem vyzkoušet si elektromobil po delší dobu v běžném životě. Lidé chtějí zjistit, zda tento druh pohonu odpovídá jejich očekáváním dříve, než se případně rozhodnou ke koupi. Naše inovativní automobilové předplatné umožňuje otestovat elektromobily jednoduše a bez rizika“, uvádí Mathias R. Albert, zakladatel a CEO stuttgartského startupu ViveLaCar.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Kdyby se takhle chovaly pojišťovny II…


V nabídce jsou maximálně dvouletá vozidla

Auta jsou koncovým zákazníkům nabízena prostřednictvím prodejců. Podle potřeby a skladových zásob nabízejí zapojení prodejci modely z řad předváděcích, jen krátkodobě přihlášených nebo méně než dva roky starých vozidel. Auto zůstává ve vlastnictví prodejce, který díky předplatnému dokáže snižovat dlouhé prostoje nových modelů. O záruční a průběžný servis se rovněž starají přímo prodejci.

Expanze do Rakouska a Švýcarska

ViveLaCar je na trhu v Německu od jara 2019 a aktuálně prostřednictvím internetu nabízí více než 200 různých modelů přibližně 20 značek na více než 300 stanovištích v Německu. 70 % předplatitelů využívá předplatné automobilu déle než šest měsíců. Za účelem plánované expanze do Rakouska a Švýcarska už byla založena dceřiná společnost ViveLaCar Wien GmbH, v roce 2020 má být online platforma rozšířena na celý región něměckojazyčných zemí (Německo, Rakousko a Švýcarsko).

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články