ING před lety zvolila strategii získání stabilního kmene běžně placeného pojištění (v jednorázově placeném pojištění si svůj výkyv zažila v roce 2008) a tento záměr se ukazuje jako správný. Je tedy docela možné, že se opět její podíl v ŽP zvýší ve chvíli, kdy dojde k očekávanému poklesu jednorázově placených pojištění. Nicméně v případě ING objem běžně placeného pojistného druhý rok po sobě klesá (meziročně o 270 miliónů, což je o 6,7%).
V 1. čtvrtletí připravila ING nový produkt IŽP pro GE Money Bank, kde nahradila Generali pojišťovnu. Jde o typický produkt určený pro bankovní kanál, tedy s nízkou úrovní pojistné ochrany. Nicméně z hlediska nákladovosti patří tento produkt mezi ty levnější. Ukazatel PER je 9,6%. Ve 3. čtvrtletí představila pojišťovna novinku – variabilní produkt ING Smart určený pro 2 dospělé osoby a až 10 dětí. Opět je to tedy produkt, který přivítají především vícečetné rodiny. Ukazatel PER pro tento produkt činí 13,5% a jedná se tak o produkt, který patří svojí nákladovostí k průměru mezi ostatními pojišťovnami. Pojišťovna dále uvedla další tranši svého pojištění ING Garance Plus.
ING - vývoj podílu na trhu
Kateřina Lhotská, NESS Czech s.r.o.
Komentáře
Přidat komentář