Generali pojišťovna v 1. čtvrtletí uvedla na trh nové RŽP pod názvem Allegro, který je možno sjednávat prostřednictvím sítě Partners. Jedná se o zatím poměrně unikátní produkt poskytující pojistnou ochranu až 8 osobám, čímž se velmi podobá RŽP Benefit téže pojišťovny. Podobná je i poměrně široká škála možností pojištění různých rizik. Odlišností je ovšem to, že Allegro nemá na rozdíl od Benefit možnost vrátit část pojistného za bezeškodní průběh pojištění při jeho skončení. Ve 2. čtvrtletí pak nabídla jednorázově placený produkt s garantovaným ročním zhodnocením 3,25 % pod názvem Generali Grand.
Generali pojišťovna patří do skupiny pojišťoven, které v rámci povinného ručení nabízejí od 3. čtvrtletí svým klientům likvidaci a výplatu plnění u jimi nezaviněných škod. Provádí se z havarijního pojištění, z čehož plyne, že tuto službu nemůže využít klient, který má jen povinné ručení. Pojišťovna nabízí již od 1. čtvrtletí připojištění střetu se zvěří jako součást POV. Dále nabídla pojišťovna nové úrazové pojištění TREFA určené pro fotbalisty působící v nižších soutěžích. Zajímavostí produktu je to, že část odměny za sjednání pojištění získává klub, v němž hráč působí (jistá analogie s odměnami pro zaměstnavatele u pojištění s příspěvkem zaměstnavatele).
Podobně jako ostatní pojišťovny se i Generali snažila co nejrychleji likvidovat škody způsobené povodněmi (Morava a severní Čechy) a krupobitím (střední Čechy).
Generali pojišťovna se dále soustředila na zvyšování úspěšnosti v boji s pojistným podvodem.
Generali pojišťovna - vývoj podílu na trhu
Kateřina Lhotská, NESS Czech s.r.o.
Komentáře
Přidat komentář