Před třemi roky slavila pojišťovna v rámci Inovátora úspěch s životním pojištěním Rytmus risk, před dvěma s autopojištěním se sazbami podle ujetých kilometrů a vloni s aplikací Allianz CZ. Letos tak znovu potvrdila pozici lídra v dalším směřování českého pojišťovnictví.
Díky komunikační platformě NaDotek dokáže Allianz zvýšit přehlednost, transparentnost a důvěryhodnost projednávaných informací. Klient není odkázaný na pouhý popis po telefonu a současně není nucen nikam cestovat. Vše vidí před sebou na obrazovce počítače, notebooku nebo ipadu. Mnohem lépe se tak orientuje v nabízených produktech a službách.
Mohlo by vás zajímat: ČAP k 3Q 2019: Předepsané pojistné vzrostlo o 5,5 miliard Kč
Allianz NaDotek velmi JEDNODUŠE, pouhým jedním kliknutím, propojí obrazovku klienta s obrazovkou zástupce Allianz. Oba se tak mohou ve stejnou chvíli dívat na dokument, o kterém hovoří. Stačí k tomu pouze klientova e-mailová adresa. Bez nutnosti stahovat nebo instalovat jakýkoliv další software.
Klient i zástupce pojišťovny mohou poklepáním na konkrétní části dokumentu zcela PŘEHLEDNĚ projednávat konkrétní pasáže společného textu. Tato komunikační platforma jim to umožňuje. Je opravdu „na dotek“.
Po celou dobu komunikace má klient na obrazovce také fotografii a telefonní číslo zástupce Allianz, se kterým společné dokumenty probírá. Není to pro něho anonymní volající, ale DŮVĚRYHODNÝ průvodce světem pojištění.
Mohlo by vás zajímat: Krok za krokem ke kodexu chování podle GDPR
Odpadá následná e-mailová komunikace, přehazování souborů a nekonečné doplňující telefonáty. Sdílené obrazovky umožní projednávané věci RYCHLE dotáhnout během jednoho hovoru a k oboustranné spokojenosti.
Vidět znamená věřit. Sdílené obrazovky zvyšují TRANSPARENTNOST informací a pomáhají klientům pochopit všechny produkty a služby. Vysoké bezpečnostní standardy komunikační platformy Allianz NaDotek zajišťují ochranu soukromí a osobních údajů.
Komentáře
Přidat komentář