Pojišťovnou roku 2019 je skupina AXA Česká republika a Slovensko


			Pojišťovnou roku 2019 je skupina AXA Česká republika a Slovensko

Skupina AXA Česká republika a Slovensko získala titul Pojišťovna roku 2019. Z rukou pořadatelů tradiční ankety českého finančního trhu včera převzali na Žofíně ocenění Peter Socha, zástupce generálního ředitele a ředitel distribuce a správy aktiv skupiny AXA Česká republika a Slovensko a Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

„Toto prestižní ocenění je konkrétním důkazem, že to, co jsme v uplynulých letech budovali, bylo správné. Posouváme se z role pouhého plátce škod do role partnera našich klientů. Naše vášeň pro to, aby byl klient vždy na prvním místě ve všem, co děláme, naše posedlost stát se jednodušší pro naše klienty i naše distributory a náš závazek být vždy o krok napřed díky inovacím, jsou nyní dobře známé nejen v pojišťovnictví i mimo něj! Jsem velmi hrdý na to, čeho jsme dosáhli společně s našimi kolegy a všemi našimi obchodními partnery. Vřele jim děkuji za to, že to bylo možné, díky jejich odhodlání, profesionalitě a vášni. V neposlední řadě děkuji našim klientům za jejich důvěru,“ řekl o zisku ocenění Pojišťovna roku 2019 Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko.


Mohlo by vás zajímat: Petr Jedlička prozradí, které segmenty klientů negativně ovlivňují cenu POV


Co porota ocenila? Téměř 90 % nových smluv je ve skupině AXA Česká republika a Slovenskou sjednáno elektronicky. Jako první finanční instituce v ČR a na Slovensku zveřejňuje AXA online a bez cenzury klientskou zpětnou vazbu. (6 090 recenzí za posledních 12 měsíců, celkem přes 11 100). Ve své strategii klade dlouhodobě důraz na prevenci. Všem řidičům nabídla aplikaci AXA Drive. Digitální platformou AXA Health Keeper pro změnu podporuje zdravý životní styl. Oba ekosystémy jsou k dispozici široké veřejnosti. Stále více škod v životním i neživotním pojištění likviduje online a nově spustila e-Underwriting, který umožní akceptaci až 80 % smluv rizikového životního pojištění online.

Ještě také dodejme, že v kategorii Banka roku u odborné poroty poprvé bodovala Air Bank, zároveň uspěla jako Banka zákazníků. Bankéřem roku je generální ředitel Komerční banky Jan Juchelka. Titulem Pojišťovna zákazníků se může pyšnit Česká pojišťovna, její končící generální ředitel Marek Jankovič se volbou kolegů stal Pojišťovákem roku. Nejlepší hypotékou zvolili porotci už podruhé v řadě tu od MONETA Money Bank. Záštitu nad oceněním Banka roku převzal i letos guvernér ČNB Jiří Rusnok. Hlavními partnery jsou společnosti KPMG a Fincentrum, fond Quant a pánská módní značka Le Premier.


Mohlo by vás zajímat: Jak vidí pojišťovny generaci Z? Jako perspektivní, ale náročnou


Kategorie Banka zákazníka a Pojišťovna zákazníka se orientují na nejlepší zákaznickou zkušenost a její výsledky jsou stanovovány podle mezinárodní metodiky Nunwood KPMG. Ryze osobnostní kategorie Bankéř roku a Pojišťovák roku vybírají sami vrcholní představitelé finančních institucí ze svého středu. Vítěze v kategorii Banka bez bariér, kterým je pro letošek Česká spořitelna, pak určují ve spolupráci s Kontem Bariéry hendikepovaní občané ve všech krajských městech republiky.

Banka roku

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články