„MAJÁK+ je unikátní kombinací služeb, které jsou cennou pomocí v několika oblastech života. Nabízí možnost konzultací s odborníky, pokud má klient zdravotní nebo sociální problémy, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc, kterou dříve běžně míval k dispozici v práci. Někdo kromě konzultací s odborníky zase ocení pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při náhlé údržbě domácnosti – prostě služby Hodinového manžela,“ představuje novinku šéf projektu zaměřeného na starší klienty v Kooperativě, Ondřej Poul.
Mohlo by vás zajímat: Zablokování Suezu: Egypt požaduje náhradu škody ve výši přes 900 milionů $
Využití balíčku je tedy variabilní a každý má možnost vybrat si takovou pomoc, kterou v dané situaci právě potřebuje. Velkou výhodou asistencí MAJÁK+ je, že kromě pojištěného, který si je sjednal, je mohou využívat i jeho blízcí. Jak vysvětluje Ondřej Poul: „Typicky si MAJÁK+ může sjednat i klient ve středním věku a využívat ho pro sebe, své rostoucí děti, ale také pro stárnoucí rodiče, kteří se na něj začínají obracet s prosbami o pomoc ve věcech, které už sami nezvládají. Žijeme v době, kdy to k sobě příbuzní mají i stovky kilometrů daleko – a i pro takové situace chceme být našim klientům nápomocni. A to i v případech, kdy naštěstí ani nedošlo k nějaké vážné komplikaci, se kterou jsme zvyklí pomoc pojišťovny ze životního pojištění spojovat.“
Mohlo by vás zajímat: BMI nepravdy aneb manipulace fakty
MAJÁK+ ušetří klientům mnoho času i starostí, dává záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech problematiky i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném čísle, na které se klienti dovolají non-stop.
Komentáře
Přidat komentář