Trenér Pep Guardiola musí velkou část své tučné gáže v poslední době alokovat na pojistné za auta. Je-li pravda, s čím přišla v polovině ledna média, zničil od svého nástupu v nejvyšší britské fotbalové lize už čtyři luxusní vozy v úhrnné hodnotě 511 000 liber.
Podle německého deníku Bild dokázal už sešrotovat černý Mercedes GLE v hodnotě 89 000 liber, dále Range Rover za 167 000 liber, stříbrný Bentley GTX700 dokonce za 222.000 liber a také jeden Mini Cooper za „skromných 33 000 liber.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Vyděrač, který platí svým obětem
Poté, co ještě podle některých zdrojů natankoval do svého Range Rover benzín místo nafty, má tento Katalánec slovy některých „pověst špatného řidiče“. Alespoň tak je to psáno v knize Pep´s City: The Making Of a Superteam.
Také milionové příjmy fotbalových profi hráčů „dávají smysl“. Patří totiž ke skupině profesí, které platí úplně nejvíc za pojištění aut. Alespoň k takovým závěrům dospěl výzkum společnosti specializované na cenová porovnání Moneysupermarket ve Velké Británii. V tomto ostrovním státě hradí v průměru téměř 2000 liber ročně.
V porovnání s tím platí nejméně osoby vykonávající dozor u zkoušek – 252 liber. Dalšími minimálním přispěvateli jsou řidiči dodavatelů novin, důchodci a domovníci (268 až 283 liber).
Mohlo by vás zajímat: Potvrzeno! UNIQA převezme regionální aktiva pojišťovny AXA
To fotbalisté platí v průměru 1978 liber. Samozřejmě je to dáno z velké části tím, že si kupují ta nejdražší auta. Ve skutečnosti stojí velkým hvězdám fotbalu, jakými jsou Kingsley Coman, Robert Lewandovski nebo Cristiano Ronaldo, v garážích skutečné skvosty, často hned několik najednou. Například Frank Ribery si oblíbil prémiovou značku Lamborghini, Marco Reus zase Aston Martin Vanquish. Právě ten Reus, jenž byl přistižen před několika lety při jízdě bez řidičského oprávnění.
Na druhou stranu je třeba konstatovat, že přízeň je vzájemná. Automobilky často vstupují do fotbalu v roli sponzorů klubů nebo národních celků.
Komentáře
Přidat komentář