Flypper je pojišťovací společnost založená v roce 2016 zaměřená na produkty spojenými s nemovitostmi a úrazové pojištění v Německu. Ještě nedávno zaměstnávala asi 35 osob. Nejprve spousta elánu, energie a také uznání, pak průtahy a posuny startu projektu, až to celé poněkud utichlo.
Také zájem o zakladatele Dominika Groenena opadl. Ten se chtěl podle svého vyjádření na rozdíl od většiny jiných insurtechů koncentrovaných na oblast obchodu vrhnout hlavně na vlastní produkty a stát se skutečnou přímou konkurencí etablovaným pojistitelům.
Mohlo by vás zajímat: Allianz Barometr rizik 2020: Největším rizikem jsou kybernetické hrozby
Ještě v roce 2017 prohlašoval Groenen: „Držíme prst na tepu doby. Jsme kompletně novým hráčem v Evropě. Flypper se stane na tomto kontinentu smysluplným pokračovatelem konceptu pojišťovny Lemonade z USA, kde se postarala o pořádný rozruch. Na rozdíl od Lemonade ale vstupuje Flypper přímo na trh hned se sedmi produkty: občanskou odpovědností, domácností, nemovitostí, úrazem a odpovědností držitele zvířete. K tomu přidáme další úplně nový produkt, který bude jedinečný.“
Vše mělo fungovat nikoli jen digitálně, jak je dnes trendy, nýbrž i v osobní rovině s důrazem na péči o koncového zákazníka. Poslední zpráva na webové stránce je ale vlastně rovnou i rozloučením, celý projekt končí.
Komentáře
Přidat komentář